File 94 : KEs NAtural

ASSALAMUALAIKUM~~

Konnichiwa~~

" WALAUPUN SESEORANG ITU MEMPUNYAI KELEBIHAN YANG BANYAK tetapi JANGAN LUPA SESEORANG ITU JUGA MEMPUNYAI BANYAK KELEMAHAN YANG KITA TAK TAHU "



JAngan dah ludah engkau JILAT balik wahai orang yang cakap GTH pada aku


there's always only one truth

17 comments:

shar90 said...
This comment has been removed by the author.
Everything's Everythings said...

wahh siapa yg ckp GTH dkt detektif? :O

Betul tu, setiap manusia diciptakan ad kelebihan dan kekurangan sendiri, kekurang diri sendiri sama2 lah kita perbaiki ^^

Beckhrooy said...

memang betul

Zierwa Zainal said...

btul2.. kdg2 dok kutuk org nye kelemahn padahal diri sendiri ada kelemahn yg byk sgt.. guna kelebihn yg ada pada diri kta ke arah jln yg sebaiknya..

Michelle Hopell said...

betol3 ... hehe
setiap org ada kelebihan dan kelemahan masing2 ..

Hanamiko Sakura said...

sapa tu yang buat df macam tu, meh saya kasi kamehameha.. xD

normal people always make mistake.. sangat choyy bila mereka tak nak mengaku kelemahan mereka, dn asyik mencari kelemahan org lain.. ;)

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Detektif..GTH tu apa..huhuhu (-_-)

Betul tu..actually, kelebihan n kekurangan seseorang sama balancenya.. Cuma bila mata dah dibutakan dengan kelebihan2 yang ada, kekurangan besar mana pun, kita dah tak nampak. Eh, harap ada kaitan la ngan entry ni,hek3

Secrets of A Teenage Girl said...

seorg manusia tu pasti ada kelebihan dan kekurangan msg2 tp kita perlu bljr mcm mana nk atasi kekurangan kita tu.. ;)

aisya said...

manusia bukan perfect pun.. ade kelebihan ade jugak kekurangannye.. hehe

are_lin@yu said...

sangat setuju dgn df ;-)

CikMunBlogger said...

huh ? ? ?
ape kes pulak nie ? alaa , biasa lah hidup normal memang camnie . tak lari dari manusia yang suka berkejar - kejaran . huhu XD

Momo said...

sharfiqa chan, manusia sememangnya tak sempurna jadi jangan berlagak sempurna.haha

sUke-sUki :D said...

btol..xde spe yg perfect =)

fadh leyanie said...

awat ni,marah kat sapa ni..dah ludah kalau tak malu dia akan jilat balik.:P

~~oOpEt~~ said...

gth? apekah df? sabar la eh :)

Dakara said...

sabar diqa-chan sabar,, takpe takpe, shinichi-kun kan ade :D

Sarah Mohd Saleh said...

yeaa btul.setiap org de kelemahan.kesian fiqa.nape ni syg?brani btl ckp gth er kat fiqaa =.=