KEs semasa Cikgu sedang mengajar,saya.......

ASSALAMUALAIKUM...

Semasa Cikgu sedang mengajar ,
saya sedang berborak-borak dengan kawan-kawan

Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya sedang mengusik kawan


Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya sedang tidur

Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya sedang makan choki-choki dengan selamba


Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya sedang membuat kerja sekolah lain

Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya sedang bermesej dengan kawan kelas lain

Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya
"cikgu,nak ke tandas"

Semasa cikgu sedang mengajar,
saya sedang menikmati pemandangan diluar kelas

Semasa cikgu sedang mengajar,
saya tengah berangan nak berkahwin dengan putera or puteri raja

Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya sedang usha makwe or pakwe kat luar


Semasa Cikgu sedang mengajar,
saya buat tak tahu

tetapi apabila
cikgu sedang keluar kelas
saya pun
"yaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhoooo !! "

Hehehe :D

amacam ? comel tak doodle cikgu DF ?
Df buat sendiri doodle ni
maafkan saya kalau buruk :)

Arigatouu

20 comments:

Nina Anuar said...

hihi. best jea statement nyee. btw, omeey doddles tu :)

Haruno Hana 하나 said...

boleh kata sama aje untuk semua pelajar.. hehe ;D

shar90 said...
This comment has been removed by the author.
Drakula Comel said...

df mmg nakal..betoi kn???

mira maisara said...

tapi doddle tu lawaaa :D

Cik Kay Jue said...

wah.. macam tu pula.. gayanya.. fokus DF.. hehe..

Syamira Yahya said...

haha, semua yg brnme pelajar pena buat mcm tu. .hehe

eh ok ape doodle 2, drpd sye pnye lg buruk. .hehe ^^

Aien Nia said...

wahh .kene betol statement nie utk aien .haha

aku HaniAsyira said...

waduhh,, waduhhh... student spe ni ei.. hahaha.. comel la gmbr..

^_^ Zaza Nur Iman said...

hahaha..lawak lah kamu hehe :)

naiemah_ramli said...

comel doodle tu...hihi ^_^
nakal ek DF ni :P

aisya said...

teringat dulu suka buli cikgu.. especially cikgu bm dgn cukgu sejarah.. hehe

Detective Fiqa said...

thanks hhehehe

Detective Fiqa said...

haahaha tau takpe

Detective Fiqa said...

Shar : hehehe entah . df main kebas jee. df lupa laa tak silap ni dekat park ni. mase the movie pun ada :D

ciksukaberangan said...

Hahaha. ragam macam2 time sekolah. tak kurangnya dengan saya :D :D :D :D belajar kene betol2. nanti menyesal. uuu~~ hehe. doodle tu lawa. pandai buat. saya tak reti :'(

Cik_Shiqah said...

haha itulah pljr.
rasanya sume pljr prnh buat kot.
:D

Boyz_ed said...

Amboii2 ! Hahaha , mcm pernah bwt jepp cm tuwh . ~ngee . xD

wanmirara said...

ala tomeinye dodoi2 dier. hehehe :D

Kuchiki EnnaMoon said...

baju doodle pun wana biru macam conan :D