File 134 : Kes tak tahu nak cakap apa

ASSALAMUALAIKUM...

konnichiwa :D
konbanwa
ogenki desuka? 
hoho :D

Df sangat penat harini
patutnya entri ni ditaip dan ditulis pada petang tadi.
tapi Df tak dapat.

alahaii. bukan apa.
Df punya anak buah datang dan duduk rumah Df sampai maghrib

bukan main sakit lagi badan layan budak ni



Dia bukan anak buah yang kira betul 
sepupu punya anak ni.
anak buah lah juga

Df penat kott layan dia. letih letak rasanya.


tengoklah kerenah dia MasyaAllah
habis alas meja tu hahaha

keesokannya dia datang lagi . 
semoga dia lebih baik daripada harini amboii =.=

:: Df adalah mak busu yg paling GARANG ! lol

entri lepas > File 133


13 comments:

Aisya A. said...

takpe sekali sekala kena buli dgn budak2. hikhik

fadh leyanie said...

元気です..
mashaallah..ditarik2nya alas meja,alahai nakal2..:D

Nur Hamizah said...

Comelnya anak buah kak DF ni. Mesti petah :D

Mime MF said...

hehe budak2 biasa lah..time tgh noty2..mmg penat nak melayan..hehe

lizz said...

hehe comel la dia....
gram nak cubit pipi sikit boleh...

Lee Wa Wan said...

mungkin dia nak buat alas meja tu jadi cape tak... hahaha

puteri kasih said...

best kan layan anak buat..hehe :)

FarhanahAdzlan said...

comeelnyaaa rasa nak dukung2 hihi :)

cik lisa said...

saranghaeyooo oppa! hehe. comelnya si dia. alahaii, tetiba rindu anak buah kite pulak, hikhik

Ibnu Ramli said...

Yeke garang? Kalau garang mesti lah dia pun takut nak main

Cik Yaya said...

hehe samelah yaya ni..
letih lau melayan karenah ank buah lebih lagi yg jenis hyperactive ni..sonyap bila tido je.. ;p

Nadratul Syazwana said...

Hahaha biasa lah budak kecik kan Df. Memang penat sikit nak melayan hehe. Eh eh, garang ke? :p

Zierwa Zainal said...

alolo.. comelnya.. cute sgt.. ala df,..biasalah bdk kecik kan.. aktif la bgus