File 101 : Kes NEko-chan

ASSALAMUALAIKUM...

gomen nasaii sebab 
Df tak balas kunjungan,komen-komen.
thanks kepada yang setia 
:D
arigatou ^^

ehem ehem.
Df kan kan kan
seorang yang gilakan " NEKO-CHAN "

Df ni memang pantang kott tengok neko-chan jalan depan Df.

Pernah sekali
ada neko-chan ni jalan depan DF
MasyaAllah 
kalah model and actress jalan
hahaha
dia jalan tergedek-gedek
siap buat muka COMEL dia
konon-kononlah nak jadi tarikan.

pehhh memang tak boleh blah betul neko-chan tu.
Df tengok dengan penuh nafsu nak amik dia
hahaha

yelaa dia COMEL Sangat-sangat.
siapa taknak kan ?
 aduhh~~
Kucing-kucing =="


hehehe btw kan untunglahh ada orang tu pelihara kucing
hahaha

Comel tak CAMOKYE?

Abang memang. suka buli dia =="

alololo cutenya :")

tengok tu dia buli lagi camokye =="

CAMOKYE ni lebih kurang dengan kucing
Df dulu,
 COMEL ( kucing Df yg mungkin dah mati)
hmm :')



33 comments:

Detective U-Nie Bigbang said...

wahhhh. sgt comel abg Fiqa-chan. eh2,bukan! sgt comel Neko-chan :D . hahahah. nak curi leh? tp dah mati kah?

Sarah Mohd Saleh said...

gile kucin fiqa ni eaa.ade kucin x kat uma?

shar90 said...
This comment has been removed by the author.
◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

fuh penuh nafsu tu..hikhik.. xsuke sgt neko ne, gitu2 je

eyjalukman said...

atototo comelnyeee kucing . kita suka tgk kucing tp takut nk pegang. hahah

Hanamiko Sakura said...

ehem2x.. tegak kita rasa gatal la.. hahaha XD

aisya said...

kucing tu nmpak mcm ade misai je. haha

Kecik Anis said...

haha.. nakal yg buli 2... cian kucing 2 ea XD

Jna marcello said...

kiuttttt!!!

CikMunBlogger said...

neko - chan tuu kucing ke ? hehe

aku HaniAsyira said...

aiyokk.. ni blog sape ni?? gmbar org len?? ekeke

Hans said...

comel2

Everything's Everythings said...

Ada juga neko chan kt rumah tu.. harap2 bila balik cuti nnti dia dh bunting lah, nak juga merasa menimang cucu ni xD

Shasha Yacob said...

hamboii, webcam dengan abg shinichi erk? haha. kita ada banyak kucing jalanan dekat ruma ni, ambik la kalau berani. haha

cweet pinky said...

hehehe ~ pasal kucing , CP pown sangat3 !! suke kucing XD

hehehe ! teruja masuk blog nih sebab ade conan , hehehe !!

Nor Zilla Sensei said...

jarang jumpa org laki yg suka main ala2 manja ngn kucing ni.haha

♥♥szumika sakni♥♥ said...

kawaiiii neko chan

Liyaa Mf said...

Takde bela kucen kat umah walaupun kucen tu adalah binatang yang comel :D

Secrets of A Teenage Girl said...

akak ingatkan neko chan tu apa, rupa2nya kucing ya..heheh..

mmg untung sgt org dpt bela kucing. jelesnya! dahlah comel kan? ;)

Cikgu Ma said...

akak tak nak kucing....hehe...

Cikgu Ma said...

akak tak nak kucing....hehe...

are_lin@yu said...

alahai comey nya main kucing..hehe

Tinta Lana said...

Salam.

Oo..neko-chan tu..kucen.. (-.-) hahahaha.

Kucen..penenang jiwa kan fiqa ^_^ tgk yg comel2, kita jadi geram. Rasa cam nak tarik2 pipi gebu ia,hehehe. Tu belum gi spesies mata bulat2..huwargggghh, pengsan tatap mata,hahaha

★ aIsyaH ★ said...

wah..peminat kucing rupenye..hehe..mesti kucing dia y comel2 kn..xD

"kalah model and actress jalan.."
untung la ada kucing artis..hehe..xD

-meeSUPERGIRL- said...

kucing yg comel ke owg yg pgang kucing tu comel ? hehehe

blog df berwajah baru sejak bile neh ? comel dan ringan .. :)

Momo said...

amboi dah bertukar baju nampak..haha.. rindu aku yerr.. alolo terharu nye.. aku hanimun dengan seiji 2minggu ni..tu pasal tak peduli dengan blog..haha..

pstt..aku banyak nekko..ko nk????

Sanji Ngatmi said...

thnx datang melawat ..

untuk kawan blogger baik aku ..

Tag tiga rakan blogger untuk membuat esei sama bertajuk 'Esei: Perilaku anak Malaysia dulu sehingga sekarang'. Linkkan jawapan ke ruangan komen blog ngatmisanji untuk memenangi hadiah bernilai RM300. Tarikh tutup sehingga 19 Oktober 2012.

Michelle Hopell said...

ehemm .. sape la tu, hehe :P

ana fatihah said...

saya pun suke sangat ngan kucing..hehe
sampai kat hostel pun ada kucing gak yg selalu dtg kat bilik!
btw,blog df dah brtukar jadi pinklaa!!hehe

Nisa Greennnpanda said...

meh amik neko-chan kat umah sy, hehe...
nape kucing fiqa-chan yg mungkin mati? die hilg eh?

dya bunga said...

neko chan?apa tu

miss chillax said...

comelnyaaaaaa :D

miss chillax said...

comelnyaaaaaa :D