File 131 : kes perang

ASSALAMUALAIKUM...

haa . hari ni Df nak ceritakan pasal musuh-musuh negara
terutamanya Kaum Wanita termasuk Df

fuhh apakah dia?
alaa kaum wanita tahu punya hahaha

okayy
musuh - musuh ini adalah musuh ketat kaum wanita dekat rumah
sebab tu kaum hawa ni tahu apa dia hahaha

Yang pertama adalah
LIPAS =.=
ahhh Df paling benci Lipas.
terutamanya LIPAS TERBANG
geli you



credit : google


Df kalau nampak LIPAS Df takkan biarkan 
MEREKA HIDUP
takkan sama sekali hahaha

kalau boleh Df nak bomkan aje 
Df sangat sensitif dengan Lipas.
kalau nak tahu, Df ade deria boleh tahu lipas tu ada ke tak
hahaha.

sekian sahaja bukan sekain :D haha

13 comments:

Nys Anis said...

musuh kite semut hitam besar , lipas .. lalat . hehe

Sally Samsaiman said...

kak sally ada mimi the cat yg bantu..hahahaha

Tinta Lana said...

Salam.

hohoho, lipas akak tahan lagi df, tpi cicak, cannot go,hahaha

Banyak memori 'terindah' dgn cicak, katak pun sama T_T

Aisya A. said...

saya cukup tak suka lipas terbang! tapi nak kata geli tak jugak. ada sejarah hitam dgn lipas terbang ni. Dia terbang dan hinggap kat rambut. Busuk gila rambut. Terpaksa malam2 buta mandi lagi sebab nk bg hilang busuk kt rambut. grrrrr!

lizz said...

Ingatan musuh negara apala tadi....hee

lizz said...

Ingatan musuh negara apala tadi....hee

nana kimie said...

wah.....hebat ni detective fiqa!hihi...macam mana tu caranya?=)

Mime MF said...

haha yezza..lipas kalau dia tak terbang ok lg..tapi kalau terbang mau menjerit tak ingat donia..geliii-_-

dya bunga said...

hahaha..kalau dya xberapa geli ngn lipas..yg dya geram nya si lipas ni ske kongsi makanan dgn hamster dya.. ske ti dia je nk masuk dlm sangkar hamster mkn mknn hamster... hahaha

puteri kasih said...

kalau lipas terbang memang geli..hehe

Cik Puan said...

kannn...cik pon klu dapat minatang ne mmg tak bagi peluang hidup..hahha

Cik Yaya said...

ahahaha bt0ll

Lee Wa Wan said...

wan kalau nampak lipas dengan pantas wan akan ambik baygon...muahahahahaha