KEs gula gula :D

ASSALAMUALAIKUM....

DF sekarang ni dah mula JARANG nak BW lagi dahh. :'( sob sob
because kakak DF tu langsung tak bagi peluang
**yela. mana taknya, CHARGER netbook DF bawa lari haritu.hehehe
okaylah ignore je.

sekarang ni DF nak post GAMBAR RINGKAS.
TENGOK dan NILAI sendiri.

(GAMBAR HAK MILIK syahirul.com )

DAh tengok ? faham tak mesej yang hendak disampaikan ?

okay. kalau yang TAK paham tu. mehh sini DF fahamkan :P

okaylahh .
sekian

Arigatou!
Link


10 comments:

ChaCha said...

tutuplah aurat..sekian..hehehe

Sarah Mohd Saleh said...

hahahha.phm.sgttt memerli.hihi

capt. keon alhan said...

headshot tros kne kpla otak....spe tak phm mmg ada prob kat dia pnye intrepeter data...kih3...

jom join contest sy n oh daus df...

http://cobaltchloride.blogspot.com/2012/02/happy-faces-contest-by-captkeon-alhan.html

Cik Kay Jue said...

saya da tau apa jawab nyer.. ! hehe..

KertasWarnaMerah said...

paham2...kalau tak paham, tepuk dahi, tanya lalat tu.hehe

fyna said...

haha...kene wat2 phm nih...
^^;

Azek zk said...

barang yg berbalut lg berkualiti drpd yg terbuka. samalh mcm menutup auratkn..

Zakaria's daughter said...

pam pam. jangan beli gule2 yg expired.
lalalalala.

nadilah said...

yer bagus sungguh metafora yang digunakan ..anda mempunyai daya imiginasi yang tinggi

Ameer Faris said...

whoah menraik entry ni..faham2..msej yg jelas.. =)