Kes NAK TRIAL ??

ASSALAMUALAIKUM...

Pejam celik Pejam celik D.fiqa nak TRIAL SPM...milkysmile
HELP MEE !!!!!...
saya takot !! tak sanggup nak hadapinya..milkysmile
sampai hari ini D.fiqa tak belajar lagi..tak ulangkaji lagi..
ape nak jadi ni..kata nak jadi seorang DIETITIAN ..!!


sedarlah wahai D.fiqa oi...

uhuk2...korang..support me plezz..tak ade kekuatan nak hadapi penjajahan ni sorang2..

dah lah kureng pandai..T.T milkysmile

boleh ke D.fiqa ni dapat keputusan yang baik nanti ?
boleh ke?
boleh ke?
boleh ke?

Kat dalam fikiran D.fiqa ni hanya ade perkataan


D.fiqa takut tak dapat buat yang terbaik..coz im not the BEST STUDENT in School :(

Ya Allah, semoga fiqa dapat menjalaninya dengan baik ..amin..

korang..doakan D.fiqa ye...

sekian sahaja..D.fiqa undur diri..mungkin dah tak jalan2 lagi kat blog korang selama beberapa minggu..tata..jage diri korang baik2 ye..^^


10 comments:

Radsmil Nasir said...

adik buat je...janganla tensen2 ... truskan dengan ulangkaji adik ekk... abang pn pernah laluinya,, yg penting adik kena bersedialah untuk peperikasaan tu...

neway gudluck^^

fiq said...

@radsmil--> baik bang..lagi satu minggu je T.T huhuhu..thanx ye support adk ^^

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wat terbaik untuk ur spm tu k.. sebab sijil spm ne kita akn bawak sampai mati.. jangan jd cm aku anti.. menyesal xwat betol2 mase spm dulu:(

Mrs.Yie said...

dik fiqa..buat yg terbaik tau..insyaallah semoga berjaya..jangan stress sangat ye :)

Adinda Amy Sensei said...

good luckkkkk ehhh!

si macho said...

insyaallah p study cpt .heipp ! nak kene ni :D :P

usaha la . da usaha semua berserah pada ALLAH ^^.

angahshahril said...

belajar2...
belajar2...
detektif masalah kita same sangat2...
tolong2...
TRIAL DATANG!!!!

fiq said...

@taufiq--> baik bos ^^
@mrs yie--> baik kak.amin ya Allah :)
@adinda--> thanx ^^
@si macho--> hahaha..baik boss ^^
@angah shahril --> haha..shahril2..apela nak jadi kawan aku sorg ni..hehehe

Nurd Cullen' said...

Dah habis trial ?
Okay tak ? senang ?

fiq said...

@nurd--> belum kawan..hehe..lepas raya..cuti seminggu tu..^^