File 127 : Kes Impian

Assalamualaikum...

konnichiwa ( hello )

CRV-Honda

nampak tak kereta yang Df post ni?
inilah kereta yang Df impikan suatu hari nanti. hahaha

[dalam kereta kancilku]

Mama : Ba, dak kakak berangan kereta Myvi baru dah dapat,
tiba dak adik ni nak kereta CRV Honda 

Baba : Wah pakai kereta tu kena jadi pegawai hahaha

Df : (berbisik dalam hati) : Inshaa Allah ma ba, doa-doakan lah huhuhu

Baba : adik kalau nak beli kereta carilah kereta yang senang ada spepat,
kereta CRV-Honda ni kereta grand gitu. mahal kott ( maksudnya Dia suruh beli kereta lain )

Df :  

Nak tak nak kenalah dengar cakap hahaha =.=

Btw cantik juga kereta ni

Outlander Sport 

 haahaha
agak agak apa yang baba Df akan cakap nanti =.= hahaha

btw thanks atas ucapan anda di File126

14 comments:

Hanamiko Sakura said...

wuuuu.. org tu rajin update blog.. hehehe

:P

puteri kasih said...

nak yang besar besar je df ye..hehe

nana kimie said...

betul2,cari keta yang senang ada spepat.:)

Sally Samsaiman said...

Lol...sama...kak sally mmg suka gila CRV...pastu nak Porsche cayenne...senang cerita nak yang 4x4 laa :P

Aisya A. said...

tak mampu lah nak beli kete mahal2. cukup la kete kancil yg dah belasan tahun tu. asalkan boleh gerak lagi jadilah. hehe

BudakVanilla said...

cantiknya kreta. .nk dua2 blh? hehe

Nadratul Syazwana said...

Bila umur dah 20 ni, macam macam kereta la yg diteringinkan hehe

Yumida Huda said...

yumida pun berkenan crv tu...santek! utk jln jauh mmg syok

Cik Yaya said...

mmg cntik kete..
xpe..InsyaAllah..boleh pakai nti tu.. ^,^

baru perasan..header baru ye..comel! ^o^

sinuha said...

Tak pe,,, semoga dapat kereta yang diimpikan :)

Izzati Amira said...

perghhhh.. nak yg mahal je. hehe, btw comel la conan kat atas tu.. heee

Lee Wa Wan said...

haibara tetap comel...hahaha

Syamira Yahya said...

sya kalau boleh nak lamborgini ke ferari ke...*nampak x bongkak ? hahaha*
kereta favourite sya dari dulu sampai skang, honda accord .
InsyaAllah 1 hari nanti kite dapat kereta idaman kite ni ye df ^^

ana fatihah said...

Amboiii. Dah cakap pasal kete sekarang.. hehe :D