Kembalilah seperti dahulu :')

ASSALAMUALAIKUM...

Maaflah, hari ini Df macam takde mood.tengok tajuk sudah boleh deduce yang Df ni kenapa. hahaha.

okay. now Df nak tanya, Pernah ke korang rasa seseorang yang korang sayang, tak kiralah sahabat ke kekasih ke, yang penting dia seorang yang paling rapat dengan korang BERUBAH menjadi lain sehingga korang rasa JANGGAL dan tidak selesa dengan dia ? Pernah tak rasa ?

hm. sekarang ini Df rasa. seseorang itu dah berubah menjadi orang lain. seseorang yang Df tak kenal. Betul ke kalau seseorang itu berubah kerana diri kita sendiri ? hm. memang sukar untuk diri kita menerima perubahan dia dan bukan senang untuk kita terima kalau dia selalu macam itu.

sekarang ini Df tak tau nak buat apa untuk kembalikan dia seperti Df kenal dulu.
cuma Df nak cakap kat sini untuk dia dan bagi semua orang baca !

to awak -->


awak, bukan senang saya terima perubahan awak sekarang ini.
awak dah tak macam dulu lagi, tapi kenapa ? apa salah saya sampai saya tak kenal diri awak ?
salah saya ke ?


awak dah benci kan saya ke? atau saya bukan SAHABAT yang baik untuk awak.
saya still teringat masa kita kenal dulu, awak selalu minta saya ajar SEJARAH, awak kata awak kureng subjek ini, so saya berbesar hati nak ajar and tanya soalan pada awak. Waktu itu sweett sangat kita sebagai sahabat sejarah.
after SPM, Kita selalu Chatting dekat fb, makin lama makin saya rapat dengan awak sebagai kawan, but after awak luahkan semuanya pada saya, saya terkejut dan masa itu awak belum berubah, tapi saya cuma tersenyum gembira sebab awak sahabat baik saya yang berani. :')
tapi sekian lama awak mula berubah,awak macam bosan kawan dengan saya,awak dah tak
macam dulu lagi,awak macam nak taknak je balas chat saya and mesej saya.
awak kian lama kian berubah. Awak telah membuatkan saya rasa janggal dengan awak.awak buat saya 73344 tapi saya taknak cakap, saya takut awak makin benci pada saya.

walauapapun awak tetap sahabat saya, awak,kembalilah seperti dulu. saya sentiasa menunggu awak berubah semula seperti dulu..awak i have died waiting for you!




Hopefully awak maafkan saya :(


sekian

arigatou !

1 comment:

Anonymous said...

lepas ni jngn 73344 lagi...
please yo...
ape2 je hal pun datang senyum je ok...
peace yo...
:)