Sahabatku kau kecewakanku :'(

Assalamualaikum...

hari ni D.fiqa nak tujukan sahabat yg paling D.fiqa sayang...
sahabatku,
pernahkah kau memikir perasaanku ,perasaan ain,niza,ama,durani?
pernah kau pikir perasaan kami?
dah tentu jawapanmu tidak sama sekali..
sahabatku,
aku sangat2 sayangkan kau
kami semua sayangkan kau..
tapi kenapa ?
kenapa perkara yg remeh temeh tu boleh MEROSAKKAN HUBUNGAN KITA SEBAGAI KAWAN ?!!
kenapa wahai sahabatku?
sejujurnya kami ni kecik hati dengan kau tapi kami tak pernah nak pulaukan kau..
kami tak pernah tak pedulikan kau seperti mana kau buat pada kami..
itu kerana kami sangat2 sayangkan kau tapi kau tak pernah pikir perasaan kami..
aku sedih kerana BESTFRENS FOREVER kita tak macam dulu..
sedih teramat..
kami tau kami bukan budak pandai macam kau..
kami tengok kertas kau bukan kerana kami berniat nak kecikkan hati kau..
kalau nak dibandingkan kertas kami..markah kami lebih teruk daripada kau..
patutnya kami malu dapat markah macam tu..
kami tau kami ni bukan budak pandai yg boleh tengok kertas kau sesuka hati..
kami sedar diri kami !!
tapi kami tetap masih ingin berkawan dgn kau sebab kami teramat sayangkan kau..
aku tak pernah pon kesah tentang perasaan kecik hati pada kau..
tak pernah simpan dalam hati !!
tak pernah !!
kau buat aku kecewa sebagai kawan kau..
tolonglah..
kembali diri kau seperti dulu..
aku merayu menangis pada kau ..
tolong la wahai sahabat ku !! 



aku rindu kau yg dulu :'( pless im begging u :(

6 comments:

CikHoneyBee said...

bsbr la ea.. setiap perhubungan pasti akan dilanda badai. begitu jua erhubungan bersama rakan rakan. jgn pernah putus ase terhadap kwn2.. they need you.

Detective Fiqa said...

@cikhoney--> :( ye kak, sy akan bersabar dan sy akan cuba redha .semoga Allah kuatkan hati sy :( terima kasih kak :(

Mrs.Yie said...

sabar ye dik fika..Allah sedang menguji.. :)

Orkid Melur said...

Hey dunt be lite dat la. Be happy k? Jangan sesedih cenggini :D anyway nice blog dear ~

Detective Fiqa said...

@mrs yie--> huhu ye kak .adk cube :(
@orkid--> :) ok2 huhuhu sedih sape tak sedih :(

Choc_Strawberry said...

alala... so sweet... jgn gduh2 k...